Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към спецовете относно турбина TD2503/VNT25

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Оле, ти си голяма трагедия бе човек.

    MAP - Manifold Absolute Pressure sensor

    Какви вакум какви глупости говориш? Ти до сега си си мислел че МАП-а е датчик за вакум ли?

    Това голяма излагация за човек с големи претеции. И в твоята кола го имаш и не знаеш как работи този сензор.... тръгнал си да обесняваш на човек дето явно знае повече от теб...

    Аз знам за какво е, но голяма част от колегите го свързват с бензиновите двигатели за измерване на подналягането в смукателния колектор. Та затова го написах. Иначе и моят дизел го има - един за измерване на атмосферното налягане датчик, един комбиниран МАП+температура и дебитомера - това са трите основни за горивната смес.
    П.П. Който копае гроб другиму, сам пада в него (народна поговорка)
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Аз знам за какво е, но голяма част от колегите го свързват с бензиновите двигатели за измерване на подналягането в смукателния колектор. Та затова го написах. Иначе и моят дизел го има - един за измерване на атмосферното налягане датчик, един комбиниран МАП+температура и дебитомера - това са трите основни за горивната смес.
      П.П. Който копае гроб другиму, сам пада в него (народна поговорка)
      А сега кажи къде е датчика дето мери атмосферното налягане ????????
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Аз знам за какво е, но голяма част от колегите го свързват с бензиновите двигатели за измерване на подналягането в смукателния колектор. Та затова го написах. Иначе и моят дизел го има - един за измерване на атмосферното налягане датчик, един комбиниран МАП+температура и дебитомера - това са трите основни за горивната смес.
        П.П. Който копае гроб другиму, сам пада в него (народна поговорка)
        Като гледам тук ти си единствения който го свързва с нещо друго И още виждам в мислите ти как не знаеш как работи този сензор. И аз искам да обясниш къде е датчика за атмосферното налягане
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          @RUSEV-BGR
          Толкова е напрежението в покой - 1.82V

          @oem
          Е там е проблема, че му подавам наягане и стеблото се мести значително, но не мога да преценя дали е напълно разтоварила геометрията. Тоест дали това му е максималния ход на актуатора - за това ми трябваха някакви данни за хода при определени налягания. Сега се замислих и се сетих, че когато го бях свалил актуатора, при 2.5 бара лепеше до края стеблото. Така, че като я сваля отново турбината ще го надуя на място актуатора, без да го свалям, пак с такова налягане и ще бележа дкъде стига стеблото. Със сигурност геометрията ще е разтоварила. После с гайката ще гоня достигане на същото положение на стеблото, но вече при 1.3 бара. Мисля по този начин да отрегулирам пренадуването и. Имам обаче известни съмнения и притеснения, че наистина е възможно този актуатор да не е от тази турбина и да е с по-къс ход, което и да е в основата на всички тези ядове.

          @Jivko7777
          В крайна сметка това ми е целта, но имам сериозно притеснение относно това, че ако я регулирам от винта на стеблото, нулевото и положение ше бъде изместено и при покой или ниски обороти, ще е с леко отворена геометрия, което значи че ще ми се увеличи турбо дупката. Поне така си мисля, като разсъждавам.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #20
            Геометрията никога не седи максимално затворена Ако си разглеждал отворена турбина ще видиш защо Сега както е на място можеш да надуеш актуатора на място с 1.5 бара и да видиш къде ще стигне и си бележи. После му пусни 1.7 бара и виж дали ще натисне още.

            Напрежението на мап-а в покой трябва да бъде между 1.75 - 1.85 волта (зависи дали ЕГР е затапен и какво е атмосферното налягане). Вероятно просто се налага да се разтовари малко от лостчето. Може би поради чужди намеси преди това

            ЕДИТ: На празен ход дори с доста далечни настройки на лостчето можеш да имаш едно и сходно налягане в смукателя. Така, че не го гледай много много това.
            Last edited by oem; d.m.y г., 15:42.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение

              @Jivko7777
              В крайна сметка това ми е целта, но имам сериозно притеснение относно това, че ако я регулирам от винта на стеблото, нулевото и положение ше бъде изместено и при покой или ниски обороти, ще е с леко отворена геометрия, което значи че ще ми се увеличи турбо дупката. Поне така си мисля, като разсъждавам.
              така сега като си притеснен, фиксирай с маркер например къде е било и винаги можеш да си го върнеш, но ти гарантирам че няма да има турбо дупка защото винаги имаш налягане в системата, така че давай смело и си реши проблема, само и единствено е това просто при слагането на турбината не са го нагласили
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                2.5 абсолютно или относително, а? Че компресорите мерят в относително
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  2.5 абсолютно или относително, а? Че компресорите мерят в относително
                  Нали го гледат през МАП-а бе Цецо,как ще е 2.5 относително ?????
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    Мерси на всички за съпорта!
                    Тия дни, като ми остане време ще сваля турбината и ще направя процедурата по настройване на актуатора и ще пиша за резултата.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Нали го гледат през МАП-а бе Цецо,как ще е 2.5 относително ?????
                      Абе Мъри, той ще подава с компресор на тръбичката със свалено турбо. Аз поне така разбрах
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                        Мерси на всички за съпорта!
                        Тия дни, като ми остане време ще сваля турбината и ще направя процедурата по настройване на актуатора и ще пиша за резултата.
                        туй ти е играта даже не я сваляй
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          туй ти е играта даже не я сваляй
                          Абе на място е голяма драма. Опитах последния път и не ми издържаха нервите и я свалих
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                            Абе на място е голяма драма. Опитах последния път и не ми издържаха нервите и я свалих
                            Така е по-удобно и имаш видимост към всичко, дето се казва
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment

                            Working...
                            X